Sluit menu

Waarom koos u voor onroerend goed?

Het antwoord is niet ver te zoeken. De spaarboekjes staan op min, op de beurs is het verlies van vorig jaar nog niet goed gemaakt en als Donald Trump of Boris Johnson nogmaals in actie schieten zal de beurs weer kloppen krijgen. Dus, is de beste optie volgens mij om vastgoed te kiezen.

 

Hoe heeft u Bricks and Leisure leren kennen?

 Dat was via een gewone publiciteit e-mail. Ik had al horen spreken van gelijkaardige formules en dat leek mij wel interessant. Dan heb ik wat opzoek werk gedaan over Bricks and Leisure en vervolgens wat financiële cijfers van de nationale bank opgezocht.  Daarna was ik gerustgesteld dat mijn geld goed belegd werd.

 

Waar koos u voor Mercure Château de la Lesse?

Dat was voor de hand liggend als je weet wat Wallonië nu aan het investeren is in zijn toerisme. De burgemeester is daar ook minister dus via die politieke wegen wordt er extra geld naar die streek gestuurd. Wat mankeerde daar een beetje, dat was een degelijk hotel voor alle (buitenlandse) toeristen op te vangen. Dat is een troef die we moeten uitspelen. Daarom dacht ik dat dit project een goede investering zou zijn.

 

Hoe ervaart u de communicatie met Bricks and Leisure?

Heel vlot. Als de boekhouding een vraag heeft i.v.m. een document, dan is dat geen enkel probleem en met een e-mailtje of telefoon is dat snel opgelost.

 

Hoe ervaart u de communicatie met uw Bricks and Leisure adviseur?

Dat was schitterend, we moesten niet vrezen dat er ergens een verborgen addertje onder het gras zou zitten. Alles klaar en duidelijk én op papier.

 

Hoe gaat Bricks and Leisure om met eventuele problemen?

Die nemen ze echt ter harte. Als er vraag is wordt die echt nagekeken en als die is terecht, dan wordt eraan gewerkt om daar iets aan te doen. ‘Nobody is perfect’ dus iedereen doet zijn best en dat wordt wel geapprecieerd.

 

Wat zijn uw ervaringen met het klantenportaal Ziggu?

“Dat is heel gemakkelijk werken. In deze moderne tijd kan je met 1 klikje alles in zien. Alle documenten staan er netjes en duidelijk vermeld. Af en toe wordt er een video of foto gedeeld zodat we kunnen zien hoe ver de werken staan. We moeten zo zelf niet persé naar Han-Sur-Lesse rijden, het verschijnt gewoon op de computer thuis.

 

Hoe heeft u het proces na de aankoop ervaren?

De ervaring tot nu toe, absoluut positief. Alles loopt als een treintje. De afspraken die gemaakt zijn, de data die vastliggen, … alles is heel vlot verlopen. Ik zou tot hiertoe geen enkel minpunt weten.

 

Wat zou Bricks and Leisure kunnen doen om onze service te verbeteren?

… Daar zou ik eens over moeten nadenken. Tot hiertoe heb ik nog geen enkel kritiekpunt kunnen vinden. Dat zal misschien voor de volgende keer zijn (lacht).

 

Schrijf u in op de nieuwsbrief
  • We behandelen uw gegevens net zoals ons vastgoed. Met de grootste zorg.